Sayfalar

26 Ocak 2010

Kar yağdı böyle oldu

Bir kaç gündür yağan kar her ne kadar zorluklara yol açsada çok ta güzel görüntüler verdi bize. Ben en çok dışarda kalanlara üzüldüm, en çok ısınamayan insanlara, evsizlere, yemek bulamayan köpeklere.. Bu sebeble dün akşam karşı sokağımda yaşayan 3 tane dünya tatlısı köpek için yemek artıklarını bi torbaya koyup götürüyordum ki dönüş yolumda bu fotoğrafları da çekiverdim.

Çekmişken de burdan hemen paylaşıyorum. Bu arada köpecikler karın içinde yemek bulamadıkları için kaç gündür aç bilmiyorum, yemekleri yiyişlerinden anladığım kadarıyla bayadır...

Ayrıca dün çok acil bir hareketle kar kış dinlemeyip gece 02.35'te doğan Arman bebeğe de sevgilerimi gönderiyorum. İnşallah yakın zamanda onu sıcacık evinde tatlı ailesiyle fotoğraflayacağım. İyi ki doğdun Arman bebek yakında tanışmak üzere...

1 yorum:

Related Posts with Thumbnails