Sayfalar

24 Ocak 2010

Kar çekimi, aşk çekimi :)

Uzun bir zamandan beri bu çiftin fotoğraflarını çekmek için bekliyordum, uzundan kastım yaklaşık 1 senedir... Bi türlü kısmet olmadı, ya birinin işi oldu ya a diğeri uzaktaydı... Kar yağınca bunu fırsat bilip onları karların içine attım. Hem çok eğlenceli, hem de bol kar toplu bir çekim oldu :) Eve girip sıcak kahvelerimizi içerken de ayrı bir seri çıktı ortaya... Buyrunuz
























Hava buz gibi olsa da gülmekten yeterince içimiz ısınmıştı ve benim "imzam" olan fotoğrafı çekmeden ayrılmadık :) Bu fotoğraf herkeste güzel durmuyor bu kadar tabi... Banu'nun güzel gözleri işimi yeterince kolaylaştırdı. Şimdi onlara evlerini ısıtıcak sıcacık "sevgililer günü" albümü hazırlamak var sırada ve tabi duvarlarına asıcak kocaman bir kolaj yapmak :)
























6 yorum:

  1. evet Banu Hanım'ın gözleri gerçekten çok güzel ama siz gerçek bir sanatçısınız Pelin Hanım, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ben eşimle beraber bloğunuzu sürekli takip ediyorum ve işlerinizi çok beğeniyoruz. Farklı ve kaliteli fotoğraflar çekiyorsunuz, anı yakalamak konusunda sizden iyisini görmedik,tebrikler, sevgiler
    Eda Solel

    YanıtlaSil
  3. Çok Teşekkürler, çok zarifsiniz :)

    YanıtlaSil
  4. Banu Hanım'ın saçını daha özenli görmek isterdik..Ayrımı biraz kötü olmuş..Çok başarılı buluyoruz sizi tebrikler...

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler :) saçlar doğal olsun istedik :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails