Sayfalar

15 Ocak 2010

Bi fikrim var..

Yeni bir fikir geldi aklıma, burdan hemen paylaşıyım dedim. Aileler için "a story book" böyle orta sehpada diğer kitapların yanında duracak güzel design edilmiş, küçük bir kitpçık. İçinde sadece onların hikayesi olucak. Daha doğrusu benimle yaptıkları çekimin hikayesi.. Ben onları fotoğraflıcam, sonra o fotoğraflardan kolajlar hazırlayıp bir kitap bastırıcam. Fotoğrafların yanlarına da o fotoya bakarken bana hissettirdikleri tek kelimelik açıklamalar olucak. Kısa, net tek kelimelik...
Şimdilik bir aile için yaptım bile... çok güzel oldu, bayıldım, paylaşmak için sabırsızlanıyorum. En yakın zamanda fotoğraflarını çekip buraya koyarım. Tabi birileride alıp hemen taklit eder ama umrumda değil, etsinler. Ben nasılsa daha güzelini yaparım.
p

1 yorum:

  1. merakla bekliyoruz Pelin, eminim çok güzel bir tasarım konuşturmuşsundur yine, okulun basic design sınıfının tek A alan öğrencisi olarak :)
    sevgiler
    M.T

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails