Sayfalar

04 Şubat 2011

Seda ve Cem... "O"nu beklerken...

Bir bulutlu Pazar sabahı evlerinde buluştuk ve Seda ile Cem'in sabırsız geri sayımlarını görüntüledim. Aslında daha onlarla tanışmadan Seda'nın müthiş detaylı yol tarifi ile evlerine her gün gidiyormuşum gibi bulmama sebep olmasıyla 3 aşağı 5 yukarı nasıl bir anne adayıyla tanışacağımı biliyordum, mükemmeliyetçi ve sağlamcı, bir o kadar da sevimli ve şeker biri Seda. Cem'de aynı şekerlikte ama sanki daha sakin, iyi ki tanımışım diyeceğiniz insanlardan ikisi de.. Nasıl başladı ve nasıl bitti anlamadan elimizde kahvelerle Londra, Amerika muhabbeti yaparken buldum kendimi :) Çok güzeldi, diliyorum ki doğumları da böyle anlamadan başlasın ve bitsin, sağlıkla oğullarına kavuşsunlar, bir de en güzel ve içlerine sinen ismi bulmalarını diliyorum tabi :)














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails