Sayfalar

13 Şubat 2011

Demir Eray Erdal, 1 yaşında bir delikanlı

Çekimden 1 gün önce twitter'dan beni takip etmeye başlayan Derya hanım ile heycanını paylaşarak başlıyor çekşm serüvenimiz benim o nefissss peynirli börek ve tiramisu ile evlerini midem de kelebekler uçuşarak terketmemle son buluyor. Hayatımda ilk defa ben çekime geliyorum diye bir ev sahibi börek ve tiramisu yapmış, ne kadar duygulandım ne kadar mutlu oldum anlatamam. Bu tamamen Derya Hanımın nezaketinin ve becerikli oluşunun bir örneği, Eray beyin samimiyeti ve Demir'in anneannesinin hamaratlığı sebebiyle oluyor tabi. Ne kadar şanslıyım diye düşünmeden edemiyorum, Tanrım karşıma hep güzel aileler çıkardığı için minnettarım. Farkettiyseniz hala konu Demir'e gelemedi, çünkü size Demir'i anlatmıcam, göstericem. İşte küçük tosunun, güzel gözleriyle bize nasıl baktığı, nasıl  "aman" çektiği ve içinizden her yanını sıkmak isteği uyandıracak pamuk teni... Ben giderken Demir'in omzundan öperek hoşçakal dedim, dayanamadım bebekler öpülmez kuralını bi kerecik bozdum.








5 yorum:

  1. Demirin smokinini sevsinler:) Saçlarını çok sevdim. Maşallah diyelim çok tatlı bir bebek :)
    Pelin Tiramisu demede ne dersen de:)
    3 yere sordum dün tiramisi varmı diye canım o kadar istedi düşün artık. Hiç bir yerde bulamadım.
    Afiyet olsun sana.

    Senin fotoğraflardan oluşan bir konu açmak istiyorum hazır bu postune mesaj atmışken sorayım dedim:)

    Sevgiler

    pluie

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkürler sürekli takibine ve yorum yazdığın için... bitanesin!
    dilediğin şekilde dilediğin zaman konu açabilirsin,sormana gerek bile yok :) öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Pelin Hanım;

    harika bir iş çıkartmışsınız, zaten her sabah ayrı bir guzel geliyordu bizim Demir ama bu fotolar sayesinde tekrar aşık olduk oglumuza :)

    Güzel ve kibar yorumlarınız için de ayrıca teşekkürler ama şunu bilin ki bahsettiginiz sıcaklık tek tarafli olmaz, yani iltifatların en az yarısını size iade ediyoruz :)

    Yemek konusuna gelince de, eğer bizim taraflara işiniz düşer de, bizi önceden haberdar ederseniz, değişik menuler ile sizi bekliyor olacağız... Tek uzuldugum konu, yaptığım özel çaydan bahsetmeyişiniz oldu :))))

    Harika çalışmanız için tekrar teşekkür ediyoruz... Çok güzel bir iş çıkartıgınız bu 5-6 fotodan bile belli oluyor. İşini seven ve bilen insanlar ile çalışmak çok güzel ve keyifli....

    Eray&Derya

    YanıtlaSil
  4. Aman Tanrım, bu kadar güzel bir yoruma ne denir ki? Çok teşekkür ederim, yine kibarlığınızı gösterip sadece fotoğraflara bakmakla yetinmemişsiniz ve bir de yorum yazmışsınız, inanın yolum düşerse o peynirli börekten ve tiramisudan bıkmadan usanmadan isterim :)) Ama o çay... o çay yok mu? Eray beye ne desem boş :)))

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. :)

    Pelincim kandilin mübarek olsun. Demir'in anneside olurda bu posta bakarsa tekrar onunda kandili mübarek olsun:)

    Sevgilerimle

    pluie

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails