Sayfalar

19 Aralık 2010

Derin'le tam 1 yıl sonra tekrar...

Doğumuna şahit olduğum bebekleri tekrar görmek benim için birazcık daha özel oluyor haliyle. Derin o meşhuuur klibin kahramanı, tabi annesi ve abisi Tuna ile birlikte, herkesi ağlatan o sahnenin :) Bugün onlarla buluştuk ve çok eğlendiğimiz bir çekim yaptık, Derin kocaman kız olmuş, Tuna tam bir abi... Hemen burdan paylaşmak istiyorum, merkala bekleyen Ferda hanımı daha da fazla bekletmeden.



Benim için en duygusal anlardan biri de Derin'in yere oturmuş, minicik elleriyle kendi doğum albümüne bakmasıydı.




Kıralioğlu ailesi yılbaşı kutlamalarına hazır, herkes yeni yılın havasına girmiş bile, Derin tacını, Tuna maskesini bırakmadı bütün çekim boyunca, yılbaşı ağaçları da bir köşede ışık ışıktı.






 E bizim de beraber bi fotoğrafımız olsun :))

2 yorum:

  1. bennn bu bloga bayıldım tebrik eddiyorum tüm fotoğraflar için..bir fotoğraf sever olduğumdan bol fotoğraflı bloglara zaafım var:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, gezip yorum yazdığınız için ve beğebdiğiniz için :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails