Sayfalar

14 Aralık 2010

Demet ve Sinan, Rüzgar'a kapılmadan hemen önce

Şimdiye kadar yaptığım en keyifli hamile çekimiydi, ilk tanıştğımızda anlamıştım müthiş olacağını ve çok eğleneceğimizi... Nasıl başladı nasıl bitti ne ara o kadar kaynaştık bilemiyorum ama bu aile tamamiyle güzel insanlardan oluşuyor. Hem birbirleriyle hem de benimle gerçekten çok sıcaktı, içtendi.
Aslında herşey Ada'nın müthiş annesi Sedayla başladı, Demet Seda'nın ablası... Ada güzel güzeli bir bebek ve onunla bir çekim yapmıştık, sonuç herkesi en başta beni çok mutlu etmişti. Şimdi Demet doğum yapıcaktı ve hemen iletişimler yapıldı önce hamile çekimi, arkasından doğum, sadece 1 gün arayla :) herşey hızlı ve güzeldi, buyrun... önce hamile çekimimiz arkasında bebekleri Rüzgar'ın gelişi...











Sinan'ın küpesi, Demet'in hızması, ikisi de deri montlarını giyip evlerinin terasında bana tam da ruh hallerini yansıtan pozlar verdiler. Heycanlı değilim diyip duran Sinan ve Demet'in buna sinir olmasıyla gülüp eğlendik. İddia ettim, heycanlı değilim diyen babalar, gerçekten de öncesinde hiçbirşey hissetmeyen babalar, doğumda daha çok ağlıyor, bütün duyguları su yüzüne çıkıyor dedim. Demet; hayatta inanmam dedi, Sinan kocaman bir kahkaha attı :) Ama işte doğum günü geldi, çattı, buyrun ben susuyorum fotoğraflarla ispatlıyorum tezimi. Ne demişler, tecrübeyle...








Rüzgar oldukça yakışıklı ve gürültücü... Herkese yüksek sesle MERHABA dedi. Umarım sesi bütün ömrü boyunca böyle yüksek çıkar ve güzel bir ömür yaşar.


2 yorum:

  1. Güle güle büyütün minik Rüzgar'ı.
    İnsanın hayatındaki en önemli anlardan birini ölümsüzleştirdiği için Pelin!e teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails