Sayfalar

17 Mayıs 2017

Geri Dönme Heyecanı

Çoook heyecanlı bir haberim var.. dünyaya gelirken ilk çığlıklarını duyduğum, ilk adımlarını yakalamak için çimlerde berber düşüp kalktığımız tüm çocuklarıma geri dönüyorum. İlkler her zaman gözümün bebeği.. hem onları hem de yeni tanışacaklarımızı da kucaklamak için sabırsızlanıyorum Mecburi bir İzmir hayatımızdan sonra  İstanbula geri dönüyoruz. Tabi bıraktığım hiç birşey eski halinde değil, yeni doğanlar 5 yaşını doldurdu bitirdi bile ama bende değilim. Bu geçen zamana bir bebekte ben sığdırdım ve o bile 3 yaşını doldurdu. Artık annelerin dilinden daha bir anlar oldum, onlardan biri oldum çünkü. Biliyorum artık annelerin telaşını, zamansızlığını, endişelerini...

Artık siz doğuma girerken neden benim elimi tutmak istediğinizi biliyorum. Çimlerde koşarken endişeli yüzlerinizi tanıyorum, babaların ne istediğini ne istemediğini, neyi yapacağını neyi zorlasakta yapmayacağını biliyorum...

Eskisinden daha heycanlı eskisinden daha hevesli dönüyorum. Çok şükür...! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails