Sayfalar

24 Mayıs 2017

Yeniler

Dönmeden önce ben buralarda yokken tabi boş durmadım.. Onları da paylaşmak istiyorum. Öncelikle evlendim.. 1 yıl sonra hamile olduğumu öğrendim ve 2014 şubatında oğlumu kucağıma aldım. Tabi önce biraz afalladım, kimselere bırakmadım, kendim büyüttüm, baktım ve doya doya onunla geçti günlerim.. Sonra yavaş yavaş başka hikayeleri çekmeye başladım yine... Burdan paylaşmadım çünkü ben yokken beni arayıp hala çekim yapıp yapmadığımı soran eski annelerimi hep geri çevirmek zorunda kaldım, o yüzden tek tük yaptığım işleri sanki sürekli yapıyormuş gibi burdan paylaşmak istemedim.

Ama bu minnoşları ve yeni eklenen ailelerimi paylaşma zamanıdır artık..
Emir doğduğunda da ordaydım evine gidip çekim de yaptım. Hem çok eğlendik hem de yeni bir bebek daha kattım bebeklerime :) Yılbaşı öncesi hem aile çekimi yaptık evlerinde hemde çok güzel yılbaşı e-cardları hazırlayıp bu miniğin ilk yılbaşını kutladık.
Bu da minik Derya kuzusu, hem babyshower çekimi yaptık sevdikleriyle, hem doğuma girdik beraber hemde doğumdan 1 hafta sonra ev çekimini gerçekleştirdik. Deryanın kuzenini de ben çekmiştim o yüzden aileyle birbirimize yabancı değildik. Anne rahat bebek rahat bir çekimdi, benim için de bebeklerimin çoğalmasıyla mutluluk ve neşe içinde geçti.
Burdan bir sürü fotoğraf paylaşasım var ancak kendimi tutuyorum, ve devamını bir çoklarını instagram adresimden paylaşmaya devam ediyorum.  (instagram.com/pims.photography)

Her biri ayrı bir hikaye benim için ve hepsi gerçekten bir ömür benimle yaşayacak anılar..

Yıllar sonra bana okula başlarken ki fotoğraflarını gönderen anneler, ilk dişi düştüğünde ki şaşkın suratının fotoğrafını aldığım çocuklarım yada instagramdan facebooktan birbirimizi takip ederek an be an büyümelerini gördüğüm çocuklarım.. hepsi bir hikaye bende ve hepsinin tadı başka.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails