Sayfalar

08 Şubat 2010

Pluie seversek...

Benim blogumu takip eden ve benimde blogunu takip ettiğim Pluie (bkz. http://danslapluie.blogspot.com/) geçtiğimiz günlerde çok şeker bir post yollamışkendi blogundan, bayıldım, yine içimi ısıttı Pluie. Bu çizimler de... Hemen içinden beni en çok ilgilendirenlerini alıp burdan sizlerle de paylaşmak istedim. Aslında onun blogunu ziyaret edip daha neler görebilirsiniz neler, benim buraya koyduklarım çeyrek bile değil inanın. E tabi Jonas Ranum Brandt'a da saygılarımızla...

3 yorum:

  1. :)))) kocaman gülücükler size ve postlarınıza

    YanıtlaSil
  2. Aa canım benim çok sağol :) mutlu oldum bir baktım pluie yazısı atladım hemen doğal olarak
    :P
    Ben genelde alıntı yapıyorum kendi yorumlarımı da ekliyorum ama inan senin ve senin gibi bloglar varki yanınıza yaklaşamam hele seninkisi çok özel yeni doğan bebekler:)
    Yakın da bir blog daha açıyorum ama yaklaşık 8 ay sonra falan okul için istanbula geleceğim o zaman artık bende fotoğraf çeker yaşadıklarımı çektiklerimi payaşırım daha fazla ben olur.. Şimdi iş yerinde ancak bu kadarını yapabiliyorum :) ismini de istanbuluntramvaylaridandan.blogspot.com koydum nasıl güzel mi:)
    Önerin varsa açığım

    Sevgimle
    pluie

    YanıtlaSil
  3. süper! Her zaman yaşadıklarını paylşaman yeterli olamayabiliyor, senin gibi hissettiklerini görebildiklerini yazmak daha bi marifet sanki :) sabırsızlıkla o bloguda bekliyorum ve ilk takipçisi olucam tabi ki.. Önerileri paylaşırım oldukça seve seve... :))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails