Sayfalar

09 Mayıs 2009

Kızlar ve erkekler



Kızların fotoğrafını çekmekle erkeklerinkini çekmek arasında biraz fark var. Çoğu kız kendi fotoğrafı çekilmesini ister ve bundan hoşlanır. Hatta değişik değişik pozlar verir arka arkaya sıkılmadan bıkmadan ve sonra yanıma gelip nasıl çıkmışım diye sorar. Fotograf makinesinin ekranında görmek ister kendini ama bu kadar... Kendini gördükten sonrası önemli değildir, hepsinde güzel göründüğünü düşünür :) "beğendim" "çok güzelim dimi?" "daha çek" gibi cümlelerle fotoğrafçıyı mutlu bile eder. Kızlar o anda ne yapıldığının oldukça farkındadır ve o işin içinde bizzat vardır, hatta yardımcıdır, fikir verir, uygular ve sonucu tasdiklemek ister.




Bir fotoğrafçı olarak kızların modelliğinden çok memnun olsamda ve sınırsız sayıda fotoğraflarını çekebilme şansım olsada erkeklerinde tadı başkadır demek isterim. Kızlar, cilvelidir, doğuştan modeldir ama tatlı huysuzdur.








Erkekler, fotoğraf çekmeye ikna etmesi en zor olanlardır. Sadece 1 en fazla 2 fotoğraf hakkınız vardır, onlarda da hakkınızı çok iyi kullanmalı ve onların ilgisini çekecek bir şey söylemelisiniz. Mesela çok güzel oyun oynayan bir grup erkeğe "Hadi bana poz verin" derseniz kafalarını bile çevirmezler. Benim erkekler üzerinde kesinlikle kullanmadığım cümleler "hadi fotoğraf çekiyorum bana poz verin" dir.



Her çocuğa aynı yöntemi kullanamasanızda genelde ben, "hadi bana en saçma suratınızı yapın, hadi cıvıtın" gibi cümleler kullanırım. Sonucu işte yukarıda ki fotoğraf ve benzerleri çıkar. Genelde en sevdiklerimde onların en saçma en cıvık hallerini çekmektir, çünkü sonuç her zaman çok hareketli ve neşeli görüntüler olur. Tabi onlardan habersiz çekmekte bir yöntemdir ve onun sonucunda da kız erkek farketmez genelde fotoğraftaki çocuk olunca sonuç herzaman güzeldir. Habersiz fotoğraflarda en sevdiğim yakın ve detay çekimleridir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails