Sayfalar

20 Mayıs 2009

CEREN BEBEK Beni 2. kez hala yaptı :)

25 Mayıs mı demiştim?? Ceren ve annesi ancak 18 Mayıs'a kadar sabredebildiler ve sabah 9.30 ta ani bir kararla apar topar hastaneye koştuk. İyi ki de böyle olmuş Ceren 12.25'te dünyaya gözlerini açtı.



Antalya'da Anadolu Hastanesinde şekerler şekeri doktor Gürkan Zorlu sayesinde kızımız 3950 gr. 52 cm. olarak dünyaya geldi.



Ben o doğuma girerken sadece bir doğum fotoğrafçısı sıfatımı kullanmalıydım ve bir kez daha hala olacağımı tamamen aklımdan silmeliydim. Doğuma girip saniye saniye çektikten sonra asıl aile ile tanışma, emzirme ve en önemlisi de abisiyle ilk tanışma fotoğrafları doğum anından çok daha keyif vericiydi. Kendimi kaybetmiş gibi 700'e yakın fotoğrafı çekivermişim. Şimdi tek tek hepsini photoshopla düzeltip bastırmak ve albüm yapmak için uzuuun bir zamana ihtiyacım var gibi görünüyor. Fotoğrafları düzenlemek için bolca zamana ihtiyacım var çünkü aynı zamanda halalık görevlerimde bütün günümü alıcak gibi duruyor. Minik Ceren'i uyurken izlemek, kafasını koklamak, gazını çıkarmak ve tekrar fotoğraflarını çekmek gibi müthiş zor görevler beni bekliyor :)











Doğum fotoğrafçısı : Pelin Yücesoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails