Sayfalar

21 Mayıs 2011

blog sahibinin kendine özel postu!

Tüm annelerin yüksek müsadesiyle bir mola verdim veeee kendi yeğenlerimle doya doya bir tatil yaptım! Ceren 2 yaşına bastı 18 Mayıs'ta, Eren waterski, wakeboard tarzı bi ismi olan sporda üstün başarılarını sergiledi :) Hala olarak denedim tabi.. eksik kalmadım, ama hala sırtım ve kollarım işlevsiz... Ve işte küçük büyük her türlü yeğenimin fotoğraflarıyla dolu bir post..












 Bir fotoğrafçıysanız çok fazla fotoğrafınız olmaz bu hayatta.. Hadi oldu diyelim, ya flu olur yada... işte böyle... tek fotom bunlar.. idare ediyorum :)



Ve beni her seferinde şaşırtan muhteşem ilk göz ağrım hayatta ki en büyük aşkımın yeni sporu.. Evet hala bir "yüzmeci" ama suyla ilgili olan her sporu eklemeyi ihmal etmiyor hayatına..






5 yorum:

  1. Cooook guzeller cok:)hele o tutulu guzel...

    YanıtlaSil
  2. maşallah size!!!!!

    YanıtlaSil
  3. pelin hanım sizin de fotoğraflarınızı görmek istiyoruz daha fazla ve net lütfen :)

    YanıtlaSil
  4. Pelin Hanım slm. Ada Ceren'in fotoğraflarını görünce kendisi oldugunu iddia ediyor ısrarla. hani bende benzemedim desem yalan olur. Ada ile birlikte çok öpüyoruz. Ada & Seda ALAŞLAR

    YanıtlaSil
  5. Benziyorlar feci :) ben Ada'yı çekerken sürekli Ceren'i görmüştüm :) bende sizi çok öperim :))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails