Sayfalar

10 Kasım 2010

Deniz Mert... Hoşgeldin!

09.11.2010 saat 08.22'de Şeyda ve Levent Mert'in oğulları dünyaya merhaba dedi. Aslında Şeyda ve Levent ile tanışmamız 1 gün öncesinde oluyor. Evlerine gidip hamileliğin son gününde onları fotoğrafladım. Yazışmaları Levent beyle yapmış Şeyda ile tanışmamıştık önceden, evlerine gidince anladım ki Şeyda çok fazla fotoğraf vermekten hoşlanmayan insanlardan. :) Sıkılıyor, utanıyor, 3 tane çektikten sonra "Yeter mi bu kadar? Bitti mi?" diyor ve gerçekten hoşlanmıyor. Levent bey ise tam tersi onu ikna etmeye çalışıyor ve böyle anların ölümsüzleştirilmesi gerektiğine inanıyor. Ben biliyordum ki muhabbetimizle Şeyda açılacak ve bize güzel gülümsemesiyle yardımcı olacak. Öyle de oldu... İlk gün evde kısacık, onları çok yormadan bir çekim yaptıktan sonra doğum sabahı çok erken bir saatte buluştuk. İkisi de heycanlıydı ve ne zaman ameliyathaneye gittik, ne zaman bebek doğdu ve ne zaman odalarına geldiler hiç anlamadan bir çekim gerçekteştirdik. Süperdi... Herkes sağlıklıydı, mutluydu ve en önemlisi Deniz sağlıklı bir şekilde aramızdaydı. Müthiş enerjisiyle Aret Kamer Deniz'i ailesine sağlıka kavuşturmuştu.












Şeyda'nın ablası müthiş gülümsemesiyle teyze oluşunu Deniz'i kucağına alarak hissetti :)

Uzun ömürlü olsun Deniz Mert ve ailesine şans getirsin diliyorum, tüm sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails