Sayfalar

22 Mart 2010

Eskidendi çook eskiden

Üniversite bitirme projesi olarak fotoğraf sergisi açmıştım. O zamanlar çektiğim fotoğrafları bir siteye yüklüyordum ki jüri bana yorum yapsın, kare kare fotolarımı inceleyebilsindi. O zamanlar bir blogcu arkadaş, adının volkan olduğunu tahmin ediyorum, fotoğraflarımı beğenip kendi blogunda yer vermiş, bende burdan buldum. http://wolkanca.com/yalniz-fotograflar/



Beğenisi için teşekkür ediyorum, hey gidi günler hey... kaç yıl geçti üstünden...
NOT: Merak edenlr için; sergi çok başarılı oldu ve ben A ile geçtim, ve mezun oldum :))

1 yorum:

  1. İlk defa görüyorum bu fotoğrafları ne kadar müthişler öyle.
    Bence bunlarada kesinlikle yer vermelisin blogunda:)

    İnşallah bir gün yine bir sergi açarsında seni burdan takip edenlerde katılma fırsatı bulabilirler:)

    Pluie

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails